Pages

Thursday, July 9, 2009

jiwang seketika


time masih bersemangat utk bersenam.. rindulah kat senamrobik
sejarah le 2 sekarang


aku ingat aku dah cukup kuat nak berhadapan dengan orang tu..
rupanya 2 cuma angan2 aku je..
aku still sedih bila tengok dia..

aku still rasa sakit ati bila ternampak dia..

aku still rasa macam nak sepak diri sendiri sebab bila aku sayang kat orang, aku akan sangat sayang kat orang tu dan aku still marah diri sendiri sebab sayang dia..

bila teringat dia tetiba je rasa macam nak bukak lagu "haru-haru" pastu nangis puas2 sorang2 dalam bilik..
bila tengok gambar kitaorang yang belambak2 dalam computer aku, aku teringin nak padam...tapi satu pun aku x penah padam.
apa yang aku harap sebenarnya?


aku x mau benci dia..
tapi hati aku x dapat terima apa yang dah jadi sem lepas..
aku rasa aku menang dalam kekalahan..
ye.. masalah tu selesai.. kamu x mau kawan dengan aku, x pe.. aku pun patut bt macam tu kot..
tapi itu bukan kata ati aku yang sebenarnya.. kamu yang paksa aku buat begitu..
seronok sangatkah bila tengok aku sedih..


ntah la..
aku x suke sedih mengenang benda yang dah lepas..
tapi macam mana aku x mau pikir sal benda yang dah lepas tu kalau subjek 2 masih berada di sisi aku..tapi aku x leh bt pape jugak pasal hal tu..

dont ask me to choose between friendship...because i wouldn't schoose any of u, i'll sacrife myself in the end.
kalau korang lemas, dan aku terpaksa pilih salah sorang dari korang untuk dibawa naik bot yang hanya 2 orang boleh naik.. aku akan pilih utk selamatkan korang, biar aku yang mati lemas tu..
all of u r my priority..
aku sayang semua kawan2 aku.
memang r korang akan nampak macam aku akan melebihkan sesetgh orang yang aku rapat..
2 korang tengok dari sudut korang..
kenapa mesti nak rasa macam aku x peduli kamu padahal kamu ada kedudukan tinggi jugak dalam priority list aku.
i tried to be fair to all that i care..
tapi aku x penah tunjuk la betapa aku sangat sayang kat kawan 2.. tapi kwn2 len tau sal hal tu..
kenapa kamu kata aku x peduli kamu?

dan kamu dah memilih utk pergi ke haluan yang berbeza..
itu keputusan kamu..apa hak aku nak halang.
dah orang x nak, takkan kita nak terhegeh2 lagi. .
u got ur ego and i got mine..
but at least i know i have tried.. before i let go of this friendship.

3 is VIP:

aliaa said...

hahahaha...
agak jiwang r...
xpa...
as long as we know we are right..
who cares?
huhu~

VIPcologist said...

huhu..
dok sunyi kat sini meang merangsang sorang minah "batu" cam kami untuk jadi jiwang sejiwang-jiwangyan sekarang.
haha..
even if i think i noe tat i'm right, i still feel like losing something important.. tat i wish i didn't let go.
but .. everything happens 4 a reason right..
so just wait n c..

aliaa said...

hmmm...
sometimes we have to lose a bit to gain something right?
it's okay..
Allah always here with us..
He knows what's best for us~!
take care..love u~!