Pages

Tuesday, July 7, 2009

may the forces be with you..

warning: kandungan laman web berikut tidak mengandungi apa2 elemen yang bersangkut paut dengan cerita star wars. jika anda mencari maklumat berkaitan Queen Amidala, Cik Wan Kenobi (abang wan keladi), atau Yoda, sila tekan butang kaler hijau kat bahagan kiri skrin( Back) atau tanda pangkah merah kat bahagian kanan kerana anda akan terkeciwa jika tidak berbuat demikian. eden dah posan yo.. x dongar jugok..lantak la engko.

kalo orang tanya kat aku.. pengalaman kat tempat mana paling best dan paling aku ingat.. aku mesti jawab kat Sek menengah.. Sungguh terbukti aku ni sorang yang sangat semangat sekolah. Sampai kalo ternampak Bas kaler merah hati yang ada logo Asma 2 aku x terkira gembiranya. lantak r orang nak kata apa kan..," macam budak2". Ala aku tau.. kamu jeles kan. tapi aku memang akui.. ,"
ye..saya memang sangat semangat sekolah". tapi ni bukan objektif utama aku nak post menda ni..back to the main point.

ini bukan perhimpunan agung UMNO atau konsert AKON

Sedang aku dok mengira hari2 nak balik Kl, datang ke Puncak Alam ni..sambil memikirkan taktik2 nak pura2 sakit sebab x mau balik, En Yusub bagitau sal pertandingan Band peringkat negeri Kdah. macam tau2 je dia aku nak buat2 sakit haritu.. So, plan 2 x jadi la sbb dia x mau bawak aku pegi kalo sakit lagi.. Terus ja jadi sihat tiba2 petang tu.


full house beb..

memang penuh la Stadium Sultan Abd Halim malam Rabu tu. kalau sapa mai lambat tu.. nasib malang r.. memang wajib berdiri dari awai sampai abih. Tapi sebab En Yusub kena bt rakaman video malam 2, walaupun aku pun golongan datang lmbat, boleh r duduk kat tempat VIP.. So, x kena "berdiri smpai nak tercabut kaki" quote dari orang yang kena berdiri.. jangan marah r Mas. ( ^.^)

aku dah kata.. purple itu best..

wajah2 lega orang yang berjaya mendapatkan tempat duduk di kawasan VIP.

sbb kitaorang x duduk di kawasan budak2 purple, ( sebab cik Adib x mau duduk sana)aku agak boring la sbb x leh lawan jerit ngan budak2 ASma len. Asal aku jerit nama SEk ngan tepuk tangan kuat2 je, orang kat depan aku dah tengok pelik2. Jeles la tu sbb dia x leh jerit sama. heh. Sambil EnYusub dok geleng2 kepala. ( 2 nasib baik la dia x tengok aku kat konsert Avril haritu.. haha) . Pertandingan ni x lengkap r kalo si budak2 Kolej ngan Asma x lawan sorak...lama dah x nampak aktiviti turun temurun ni.. ASma Chaiyok!!!!! budak2 keat Hwa pun sokong Asma.. BOOOOOOO untuk KOLEJ. !!




penyokong time SAS Band dah nak keluar dari stadium..korang memang gempak r


saringan.. persembahan bdk2 Keat Hwa.. yang kat belakang tu semua band yang bertanding


so.. the result.. DAh yang lawan pun 2 Sek ja, Asma ngan Kolej ( ayah aku kata Keat Hwa merajuk sbb result thn lepas).. So, xsusah nak jangka r sapa menang.* Bangga bangga*. HArap2 SAS BAnd menang National lagi... You make us proud!! WAY TO GO GIRLS!


ASMA CHAIYOK!!!!!!!

SAS BAND HWAITING!!!!!!

5 is VIP:

aliaa said...

wah...sasband~!!!!
eee~~~nk tgk jugak~!!!
jeles x abes g ni~!

Luqman Harith said...

salah tu...
bukan okestra keat hwa...
tp bdk2 band keat hwa...
-bdk keat hwa-

Luqman Harith said...
This comment has been removed by the author.
Luqman Harith said...
This comment has been removed by the author.
VIPcologist said...

ooops..my bad..
thx 4 correcting..(>.<)