Pages

Wednesday, September 9, 2009

HEARTBREAKER..

Biasa dengar lagu pastu lirik/ melodi dia sgt sedih sampaikan korang nangis meleleh hingus tapi tobat korang x ngaku sbb nak cntrol marcho..senang cakap lagu tangkap leleh la bak kate En Yusub bila aku bt adegan2 tolong-selamatkan-aku-dari-sini-wei bila dia pasang lagu2 putus chenta dia " kang kena tinggal ngan pakwe, lagu camni jugak hang cari". dan diakui oleh Cik Azizah bila beliau bergado ngan boifrennya.. Tapi aku x main la lagu2 leleh ni.. heh. ( dengan nada2 sombongnya). mana leh main lagu, orang dengar ja kan.. ( ok.. lawak bodo.. aku tau)

so.. spatutnya biasa la bila orang nangis dengar lagu camni..



( ye aku tau aku penah ngaku aku anti pompuan ini.. tapi aku suka lagu ni..nak bt camna an aku rasa skrg antifan mmg x skolah r)

tapi.. pelik x kalo sedih sbb lagu camni?



dari saat prtama tgk MV tu sampai la ending dia..

Lu jiwangla! mana ada sedih pun.. Ayat2 biasa cik Kiah ( bukan nama sebenar) bila tengok orang lain berjaya menangis dengan jayanya bila tgk citer korea..Bukan salah dia kalo dia x paham citer tu kan.. dah Hero2 citer 2 lagi menarik perhatian dari jalan citer yang asyik2 lebih kurang sama je tu.

alih2 si hero/hroin suka kat watak sampingan 1st,tapi si watak sampingan laki tu suka kat watak sampingan pompuan, pastu mintk tolong kat hero.. pastu tersuka suki lak kat si hero/heroin yang ditolong tu.. tapi tiba2 si watak sampingan laki tu dah suka kat dia.. so si pompuan tu dalam dilema nak pilih sapa, oang yang suka buli dia ke orang yang slalu tolong dia. pastu si watak sampingan pompuan tu pulak tetiba jadi evil ( macam kena rasuk lak), musuh ngan si heroin..pastu bermusuh, tapi last2 si heroin ttp ngan si hero ( sbb kalo x orang x mau tengok dah cite tu) dan si watak sampingan laki2 tu pun macam redha la. * tapi camne pun , aku tetap tercegat kat depan laptop menengok drama korea ni jugak* dah terbabas tajuk la pulak.

sbnarnyA x berkaitan sangat pun lagu leleh atau citer korea ni ngan apa yang aku teringin nak sampaikan ni..apa yang aku nak citer hanyalah.. akula insan yang sedih bila tengok Mv 2pm tu.. dan rasanya aku x berseoranagn dalam arena emosi terganggu ni.. kenapa? Buat2 tanya lak..mestila sbb... sbb En Jae boem dah kena balik US smalam..( ye aku emo skrg.. kamu ape peduli cik Nah..saya punya suka r nak sedih kat sapa pun..shuh..shuh..gi main jauh2.huhu)

waa... malas dah r nak menaip mcm ni.. i want my Jae.. * er.. cik Nah.. ada tisu lebih x?*

2 is VIP:

aliaa said...

enuff said~

VIPcologist said...

rasa cam nak join korean hottest berpiket kat dpn pjabat JYP ja