Pages

Saturday, January 30, 2010

a walk to remember..

aku tau dalam LJ aku slalu je ngutuk course aku..
tapi, bukannya is bermaksud aku benci sgt pun berada di tempat ni...
tapi yang busuk ttp busuk.. aku x kan kata ia wangi..
tapi yang busuk dan buruk tu ada jugak yang baiknya.. jadi aku bertahan sbb yang baiknya la..
dan yang baik tu adalah mengenali kwn2 sekuliah aku yang gila2bahasa belaka, jumpa lecturer yang byk bagi semangat ( walau lagi ramai pun yang sbaliknya).. Dan menjadi sorang Nurse( in the making la)
thanks for making these 4 years a wonderful one.. ( walaupun ada sekeping dua manusia tu dah mencalarkan hati aku- jd cirrhosis da- dalam tempoh tu)

aku bt menda ni utk nursing seminar kitaorang dulu.. konon mcm intro sal cos ni..
tapi makin lama tgok.. ni la satu kisah pasal perjalanan kami sepanjang 4 thn ni..( wlaupun mungkin hanya kami yang tau apa tersirat di sbalik suma gmbar ni)
selepas tak cukup tido dalam 4 hari utk cari gmbar ngan sambung2 video.. ni la hasilnya..

just something for us to remember by.. This is our story..
the second chapter of our lives...






credits to :

da multimedia teamate- Nina
and everyone whom pic are used in the making of this short video
and also
Bond n Jin for the background songs V ( ^.^)V

0 is VIP: