Pages

Friday, August 7, 2009

i call it baeholic virus

korang dah dengar Gara gara go?
walaupun dah lama, aku still rasa lagu tu macam sangat fresh lagi.

taeyang.. stop making me fall in love with you everyday!!!!
dia punya suara sangat la sedap macam biasa..
boleh angau la macam ni.
dah la de bertambah cool n marcho dalam Video clip tu..
gembira gile aku bila utube dah diunblock kat cni.. mv 1st aku bukak mestila yang ni.
hahaha... saya gumbira dapat tengok youngbae saya. !!



rasanya dah beribu kali dah tengok MV ni.. tapi sbb aku dah tersangat suka suma part Bae nyanyi dalam lagu ni.. x kira la berapa kali pun.. nak tengok jugak.
kalau la baca buku pun boleh rajin macam ni.. mesti mak ayah aku bangga kan..
tapi nak buat macam mana, suma buku Nursing x da model korea langsung.. asyik omputeh ja.. not my taste la.
jadi, secara langsung membuatkan aku x minat sangat nak ngadap buku skrg..
kalaula Bae yang jadi lecturer aku.. aku mesti bleh dapat 4 flat kot semester ni.. heh..
x pun bae jadi model dalam buku anatomi.. Heaven~ ( dah mai dah perangai pervert dia)

sangat suka la bila tengok dia bt camni
( macam sangat marcho la)

atau macam ni

( de ngan GD sangat cumel la.. rasa macam jeles lak kat
GD sbb slalu ngan YoungBae.. gila betul la aku)


atau

bila dia main piano macam ni


Marcho gile dowh!!i totally melt!!
kenapakah dia sangat2 marveles, kakkoi, ensem, manly, comel, dan terer macam nih?

sebelum ni aku x penah suka pun lagu Usher, " u got it bad" ,neyo "so sick" ngan crist brown" with u"
tapi pas dia nyanyi 2 lagu ni.. terus 3-3 lagu ni jadi lagu wajib aku bila pegi karaoke.. ( suka le 2.. sambil berangan nyanyi mcm young bae. nasib baik nisa ngan nina x tau sal hal ni)
Bae.. marry me!!ok..ok.. aku tau aku dah gila ngan dia sangat time ni.. haha ( kalau En yusub tau mesti dia geleng2 kepala. apa nak jadi ngan anak dia nan sorang nih)
atau ini tanda aku patut tido skrg.
dah kul 3. 17 pagi Izza woi..

dah la dari kul 12 tadi satu bunga pun x jadi lagi..
buat keja la woi!! banyak tempahan nih..



(ni la dia benda yang aku dok jual seminggu ni..
bunga aku buat sendiri.. tapi malam ni x jadi keja la nampaknya)

berminat?

kalau Bae yang bagi kat aku.. alangkah bahagianya!!!!

ok.. baik tido dari terus meraban kat cni.. ciao!

5 is VIP:

aliaa said...

knp x bgtau yg u wt biz ni?
punyala tunggu dia reply msg dat day..
x reply pn hbq wt biz apa..
huhuhu~
nway..bunga yg hae reserve utk i dh siap blum?
x smpai2 pn?
hahaha~!

VIPcologist said...

urmh..
i tawt i send u a reply already..
siap bg mms lagi..
OMONA!.. tis line here... potong kredit aku saja2 je..
bcos i check my send item on da phone dat da mms was send alreadi..
dumb line!!

ahem... manada dia bg ampa.. yang kat kami 99 kuntum ada la.. hahaha

aliaa said...

mms?
like sriusly?
waaaa~!!!!!!!
xpa..len kali msti blh..
huhuhu~

eyh hello~dia call kami la ckp dh reserve those flowers kat ampa..
amboi~~pndai2 claim utk diri sniri...
huhuhu~

VIPcologist said...

eh... manada..
dia punya ucapan dalam tu.. " saranghae..izza" bukan aliaa..hahaha
tapi kami dah bagitau kat dia ampa pun nak..
sbb tu dia bagi jugak kat ampa.. hohoho

aliaa said...

ahahahaha~
x baek tipu..
huhu~