Pages

Friday, August 14, 2009

UNWELL

( kan baik kalo ia selalu macam ni)


langit mendung lagi..
awan2 komulonimbus dok berarak lagi macam orang2 bengong yang berarak time sbb ISA haritu..Such a waste of time n effort..
kalo korang mau berkumpul beramai2 pegi masjid ke tilawah al-Quran lagi bagus dari dok melaung2 kat SOGO, Jalan TAR, and MAsjid Jamek.. Malu la bila ingat.. Kenapa Melayu senang diperkotak-katik macam tu..
eh.. dah termasuk bab politik lak..

hari ni dan semalam asyik ujan ja..
aku x berapa gemar la bila hujan ni.. sbb aku selalu akan dilanda MIgrain bila nak ujan.. kira macam aku boleh bagitau bila nak ujan.. sbb tetiap kali aku migrain teruk, bbrp minit pastu mesti ujan lebat..
bila ujan lak.. wajib la perangai malas aku menjadi2..
tambah2 bila migrain dtg.. lagi la aku x leh buat pape pun..
mmg ada positive correlation la hujan ngan migrain aku ni.. tapi bila bagitau Pn Noriah.. mesti dia cakap," mindset tu" ( aku sangat x suka teori ni)
tapi.. aku bukannya migrain bila dah ujan.. dari sebelum hujan tu turun lagi kepala aku dah berdenyut2 sakan macam orang dok main drum dalam kepala.

management + entrepreneurship + pediatric

ohhhhhhhhhhhhhhhhh...

banyaknya keja x abih lagi..
semalam kononnya nak stat buat semua.. tapi x jadi,sbb migrain datang lagi!!( macam tora datang lagi pulak)
last2 dok melepak je kat bilik..sambil tengok "i am Sam"-tapi teng0k vid boleh pulak.. bt keja x boleh .. macam2 alasan. ( saya rasa heroin dia sgtla comel.. jeles r)
bila la nak abih suma keja nih?

skrg.. si ujan tengah turn sikit2..( rain is falling..over you and me. sambil nyanyi lagu W-inds ft GD)
haisy... dah mai dah mood malas...

izza.. jia you ba!!!!

newsflash: i'm utterly speechless reading wat happen to daesung .. even if he do not have serious injury.. i'm sure that the post-accident trauma will be very terrible.. like what happen to me (which take about 2 years to subsides)..




Dae.. DAe.. please get well soon!!

BB wouldnt be the same without u!!
n we'll miss you!!



0 is VIP: